Hanımlar ben 7+3 günlük hamileyim geçen hafta bebeğimin kalp atışını duyduk ama bundan 3 ay önce boş gebelik geçirdim bu yüzden doktor duphaston diye bi hap verdi onu kullanıyorum. Arada bi kasık ağrılarım oluyor . 1 hafta öncesine kadar sırada lekelenmem oluyordu o yüzden bu hapı verdi ve yakın takibe alalım dedi. Kasık ağrılarım arada bi yine oluyo bugün de duş aldım duştan sonra sol kasigima bıçak saplanır gibi bi ağrı gelip gidiyo bunu ve diğer yazmış olduklarimi yaşayan varmı randevum pazartesi günü umarım hersey yolundadır. Dualarınıza talibim .