Etkinmhmt oğlumu spinal sezeryanla doğum yaptım 5 yıl oldu kalan bi ağrı sızı yok sadece anestezinin etkisi geçtikten sonra ameliyathane soğuk olduğu için vücutta gaz oluyor uzun süre atamıyorsunuz bol bol yürümeniz lazım benim omzuma vurmuştu ağrısı başına beline vuranda varmış ama aynı gaz sancısını geçtiğimiz kasım ayında kistektomi oldum genel anestezi ile yine yaşadım yani bunun spinalle alakalı olduğunu zannetmiyorum uzun süre soğukta kalındığı için oluyor tek çözümü sık sık yürümek