Buseniizz canım benimde tekir bir oğlum var o da öyle. Doğumdan sonra bebekleşt resmen, uzaktan kokluyor kaçıyor, onun olduğu pdaya gelmiyor ama kızımı severken bize dik dik bakıyor falan😂 kızımı eve getirdiğimiz de 2 gün mama yemedi hasta zannettik veterinere götürdük meğerse kıskanıyormuş😂 veteriner normal dedi üstüne gitmememizi önerdi, olabildiğince doğumdan önceki rutinlerime devam etmemiz gerektiğini sevgi eksikliği yaşamaması gerektiğini söyledi. Hırçınlaşmadı benim oğlum ama bazen çookk hareketleniyor o zamanlarda da ilgi çekmeye çalışıyormuş😻 bol bol oyun oynuyoruz, seviyoruz gittikçe biraz daha normalleşti.
Instagram’da gördüğümüz bebeklerle uyuyan kedilerdem değil benim yabrum öyle de olmak zorunda değiller zaten boşverin bebeğinize hırşınlaşmıyor zarar vermiyorsa yeterli 🥰