Gozengo 12+1 günlükken ilk çocuğumda kesin kız dedi doktorum değişmedi kziimiz oldu. Şuan da 2.ye hamileyim 12+5 ama göstermedi .
Deyzi_2000 Gozengo bende 11 haftalığım cinsiyete daha var dedi doktorum 1-2 ay felan sürebilir dedi de erkek çocukları kendini çok çabuk belli etmez mi ya ben bı resim atsam bakabilir misin tahmin de bulunabilir misin resim nerden atılıyor
Gozengo Deyzi_2000 vla cansii bn anlamıyorum inan ki yanlış yönlendirme yapmak istemem . Benimkinden bile anlamdim
Ipek_2017 Deyzi_2000 Devletse kız da olsa erkek de olsa genellikle 15.16. haftada söylüyolar canım. Hee tabi benim oğlan 17. Haftada göstermişti kendini . Kız da 15
1H1Smomyloading Cinsiyet öğrenme zamanında annemin kilosunun da etkisi varmış kızlar zayıf anneler de daha erken kilolu annelerde daha geç görünebiliyormuş