meryem_06x Herkese selamlar öncelikle mübarek günde kimin gönlünde ne varsa Rabbim kısa zamanda nasip etsin 💗Sorum şu markete gıdıyorum yürüyorum eve geldiğimde çok fazla kasık ağrısı oluyor normal mi 😥
Sevilayms meryem_06x Doktoruna danış canım , rahim ağzı falan ölçüyorlar Tedbir olur . Hamile olup Calısanlar var hergun kasık agrısı cekseler dayanılmaz olur du
Sukran63 meryem_06x benimde 24 haftalık çok yurudugumde sol kasığımda ağrı oluyor agri olunca nerdeysem orada oturmam lazım yoksa geçmiyor bol bol dinlenmek lazım ağrı olunca
Kbramhmt Çok yürüdüğüm de de oluyordu cok oturunca da magnezyum verdı doktor azaldı o kadar olmuyor artık daha rahatladım