Merhaba tatlı anneler bugün çatı muayenesi olduk gayet rahat geçti doktorum 1 cm açılman var dedi nstye aldılar orda da sancı çıktı sancıların sıklaşıncaya kadar hareketli olmaya devam et dedi 20. Haftadan beri hamile pilatesine gidiyorum, sancıların sıklaştığında gel dedi doktorumuz 2 kez kahvemsi kırmızımsı gibi akıntı geldi 36+4 haftadayız nişan mı geldi acaba doğum yakın mıdır ?