Kızlar bugün çatı muayenem vardı ama açılma yok bebek yukarıda dedi doktorum aşağ çekmeye çalışcam dedim, tabi baya acı oluştu muayenede. Pazartesi sezeryanı planladık. Ben doktordan sonra bir kaç saat dışarıdaydım,hastaneye gittik işlemler için sonrasında gezdim alışveriş yaptım, bu arada akıntım geliyordu kahverengi.
Eve gelince çok yorulduğumu his ettim, uzandım beş dakika uzanmadım yana doğru yatıcaktım, sıcak bir su boşaldığını fark ettim, durduramadım, panikle eşime suyumm geliyor dedim. Biraz hazırlıksız yakalandık, ben iftar sofrasını kurucaktım daha.😂😂
Ebe ile görüşmeden sonra hastaneye geçmemizi söyledi,şuan hastanedeyim ama sancı falan yok daha. Nstye bağlandım herşey yolundaydı, bekliyoruz bakalım nolucak.🤷♀️