babyasyanil 24+6 haftalığım ben de ama bebeğin o şekilde kasılması normal değilmiş bende de oluyordu 24+0 da doktoruma gittiğimde sordum normal bir durum fakat şu an olmasını istemediğimiz bir şey dedi ilerleyen zamanlarda olmalı erken başlamış dedi ve her ihtimale karşı progestan başladık bir görünün doktorunuza rahim ağzı uzunluğunuzu vs ölçmesi gerekiyor Allah korusun erken doğum habercisi olabiliyormuş