Sweetbabyd Kızlar adetime 6 gün var ovulasyon da iki kırmızı çizgi gördüm. Kaset test yaptım çok net çift çizgi kaset testte 6 gün önce cikarmi test mi yanlış çok şaşkınım
mommyinthefuture Sweetbabyd Eğer erken yumurtlama olmuşsa çıkar tabi. Yine de en doğrusu kan vermek. Gönlünüzce olsun inşallah. 🤲🏻
Sweetbabyd znkara yumurtlamayı tam yakalayamadm testte geç başladim sanırım yapmaya . Pik gordugum dün du bende şaşırdım yeni mi yumurtluyorm diye adete.bir hafta kala dün tam. Bugün test yaptım kaset çift çizgi işte kaset testte nu kadar erken sonuç verirmi bilmiyordum
Sweetbabyd mommyinthefuture inşallah ya olumsuz deneyimlerim oldu bu güzel sonuçlanır hayırlısı ile olsun . Kan testi için erken mi diyorum daha beş gün görünüyor bata
Humannrle Sweetbabyd haa anladım canım bende test yapmak için sabırsızlanıyorum da sana sorayım dedim 🤲🏻
mommyinthefuture Sweetbabyd Kaset test için erken ama kan testi küçük bir değer bile olsa gösteriyor. Eğer bekleyebilirim diyorsanız daha iyi olur tabi. Stres olmazsınız en azından.
Humannrle znkara benim bugün yumurtlamanın ilk gününde sayarsam 10. Gündü ovülasyon yaptım çok çok silik çıktı şimdi gebelik testi yapmaya hevesim bile gelmiyor negatifi görecem diye😭😭
Sweetbabyd znkara benim de çok bilgim yoktu ovulasyon için ovulasyon iki koyu çizgi olunca hamilelik belli oluyormuş falan okudum
znkara Humannrle bende şimdi yaptım ovülasyon çıkmadı ama daha 8. Gün erken heralde biraz daha beklemem lazım
Yyemus Yani ovulasyon testi evet gebeliği gösteriyor ama adet gecikince anlarsınız bunu. Daha gecikme olmadan, adet tarihi bile gelmeden kan vermeyin henüz çok erken
Sweetbabyd Yyemus kase test pozitif çıktı zaten bata 5 gün var sadcee ondan vermeyim bekleyim mi diye kafam karıştı