sedaaktas18_ Kızlar merhaba hamileliğinizde türk kahvesi içiyor musunuz ? 23+0 arada canım istiyor ama zararı olur diye de içmek istemiyorum
Minigininannesi sedaaktas18_ sık sık olmamak kaydıyla arada bir içebilirsin diye biliyorum. Hatta benimde dibek kahvesi çekti canım yapmaya gidiyorum☺️
tunasmom sedaaktas18_ Günde 2 fincan içiyorum ben, doktorumda 1 fincan içebileceğimi söylemişti ama 2de de sorun yok 🙂
Ada022 sedaaktas18_ doktorum bana kahve kesinlikle yasak dedi ama ben arada bir fincan Türk kahvesi içiyorum 😌
TvitySe Herşeyin fazlası zarar unutma günlük hayattaki gibi günlük 1 bardak tabikide icebiliyoruz, abartmayalım ya 😁
beyzacmvrc sedaaktas18_ günde 1 taneye müsade etmişti doktorum. Önceden hergun içerdim hamilelikte bir ara tiksindm hiç icmedim. Simdi de arada bir içiyorum öyle nadir..
Aynenkanka sedaaktas18_ günlük 200mg kafein gebelikte güvenli bu da 2 türk kahvesine denk geliyor. Çayı da unutmayalım onda da kafein var🤗