Evet benimde hareketli baya. Bugün randevum vardı ultrasonda bakti bebekte bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorum açılma olmuş olabilir dedi ama normal doğum düşünmediğim için kontrol ettirmedim. Sizde bir doktorunuzla görüşün derim içiniz rahat olur en azından