TTtutku topuklarını sık, altını aç, burnu hafif hafif sık. Çok değil böyle hafif ıslak bir bezle boynuna yüzüne falan dokun. Kızımda sarılık olmuştu. Her bebek oluyor maalesef. Sadece hafif ıslak bezle dokununca uyanıyordu. Emerkende sürekli çenesine ağzının kenarına falan dokunuyordum ki bırakmasın emmeye devam etsin. Çok sık emzirmek lazım. Gündüz bazen yarım saatte bir emziriyordum. Gece de 1.5 saatte bir mutlaka emzirdim. Öylelikle geçti çok şükür