Moon_light
- yeni doğan 3 tane a101 den 90 tlye aldim.
- 40 tl penye battaniye.
- Nohut battaniye 50
- 5 tane dolap uygulamasından kargo dahil 280 yenidogan aldim.
- Hepsi burada indirim den 7 tane uzun kol ve 2 tane kisakol 180 tl aldim.
- Bebek arabası ikinci el 200 tl aldim.
- Zibin atlet çıtçıtlı 2li 40 tl idi 3 tane ondan aldim 120 tl.
- Şampuan 180 tl mustela
- Pişik kremi 140 sucokrem
- Philips avent air emzik 140
- 1 paket sleepy bez 98
- Islak mendil 70 adet 140 hepsi buradan.
- Ana kucağı 900 tl
Bu kadar hatirladiklarim
Çocuğun giydiği haram yediği helaldir derler.
Kiyafet alışverişine doğduktan sonra devam edeceğim. İhtiyacına boyuna kilosuna göre.
Gecen bebek ziyaretine gittim annesi 3-6 giyiyor dedi 2 ay doldurmamış bile bebek. Aldıklarım hep giyemeden kaldırdım dedi. Alma dedi.
Bana küvet, beşik, puset, park yatak çevremden geldi.