Kızlar selam, yalancı sancı nasıl oluyor acaba ?
33 haftaya doğru gidiyoruz hayırlısı ile bende tabii korku endişe tavan 😂zamanında önce gelir mi eder mi diye 😖sezaryen olacağım zaten yüksek ihtimalle o yüzden 37 den sonra alır doktor diye düşünüyorum kesin tarihi daha tabii konuşmadık