Öncelikle merhaba
Hamimeliğimi ilk aile hekiminde öğrendim.
Beta değerim :2600 (ilk hamilelik,yaş38)
Daha sonra aa ne kadar kolaymış hamile kalmak diye düşünüp aileme yapacağım sürprizi hayal ediyordum.
Özel bir hastaneye gittim ,yaklaşık olarak 8 haftalıktı.Doktor baktı çok emin olamadı ama bir şey işaretledi.Ama daha sonra araştırmalarıma göre 8.haftalıkken bırak keseyi görmeyi neredeyse cinsiyet öğreniliyormuş.:) Neyse ben biraz şüphelendim ,bir de devlet hastanesine gideyim dedim.
Kan sonucum 4150 çıktı ,orda ne kese ne çocuk ne de dış gebelik bulamadılar.Bir kaç defa gittim geldim kan verdim ,yine bebek yok hiç bir yerde.Ve tabiki hamileliğin bu kadar kolay olmadığını anladım.
Devlet hastanesi son defa baktı alttan ,üstten ama yine yok.Kanda 4600 çıktı iki defa üst üste.
Sonra bana o gün hastanede kalmam gerektiğini,iç kanama geçirip ölüm riski olduğunu bana ilaç vereceklerini söylediler bebeği düşürmek amacıyla .Tabi ben salya sümük.(Doktor 5000değere kadar ilaç verdiklerini söyledi).Tabi o muameleyi görünce ,başka özel bir doktor aradık.Hemen aynı gün beni özel bir hastaneye yatırdı.Ordada işlemler yapıldı ama ordada göremediler.Değerim yine 4600 lerde ve bebek 8 haftalık.Doktorum ilaç için değerin biraz yüksek olduğunu ,ilaç kullanıldığında kalıntı kaldığını ve daha sonra tekrar ameliyat yapmak zorunda kaldığını ifade etti.Ben herşeyi doktoruma bıraktım onun bana önerisi bebeği ve miyomlarımı açık ameliyat ile almaktı.Ameliyat sonunda sol tüpten çıkarıldı bebek ,tüpüm alınmadı ama doktor o tüpten artık fayda gelmez dedi.Eğer biraz daha bekleseydik tüp patlayıp iç kanama geçireceğimi söyledi .
Neyse dedim garanti olsun tüp bebek yaparız,doktor aynı riskin tüp bebekte de olduğunu,dış gebelik geçiren kişilerin diğerlerine göre tekrarlamasının daha yüksek olduğunu söyledi.
Yıkım üstüne yıkım.Yaş geçtiği için 3 ay bekleme verdi doktorum.Tüp ya da normal fark etmediği için tekrar normal deneyeceğim.Artık kısmet diyorum.Zor bir süreçti,birkaç gün önce burda umut ararken başıma bunlar geldi ama buna da şükür diyorum.Sorunuz olursa memnuniyet ile cevaplarım.Sağlıklı kalın 🙏