Nerican Arkadaşlar 32 de bebek doğum pozisyonundaydı sonrada 36+5 de ters dönmüş tekrar döner mi lütfen cevap verin ilk gebeliğim normal doğum istiyorum
hunilimom Nerican komşunun kızı Çarşamba sezeryan vardı pazartesi suyu geldi bebek baş gelişmiş normal yaptı son anda bile dönen olur artık bebeğe kalmış bişe benim kızım 36-4 de döndü
Momsy410 defneemom aa dogurdun mu sen? Gecen yazmistin karin cevresi geriden geliyor diye nasil bebegin hersey yolunda mi?
Seross10 Nerican 25ten beri baş aşağıydı bebeğim 38de kanala girdi. Arkadaşımın baştan beri tersti ve dönmedi umarım siizn minnoş döner🥰
Momsy410 defneemom ya cok sevindim iyi olmaniza, senin bebis inatci belli donmediginden belliydi 😄 allah kolaylik versin canim