3civcivannesi Ya hanımlar sizde de varmı oruç tutarken bişey yok akşam üstü mide bulantısı başlıyor bide iftar da ne yesem dışari geri çıkarıyorum 12 +6 normal mi sizce
momshe 3civcivannesi canım benim de öyle. Gün içinde zorlanmıyorum oruç tutarken. Ancak akşam iftara yakın mide yanması gibi oluyor. Bir de iftarda iştahla yiyemiyorum. Koku hassasiyetim oluştu o da etkiliyor galiba