busrayavuzmucize 15+4 olup hala koku hassasiyeti bulantısı devam eden varmı. Hala hiç bsey yiyemiyorum ben.prılam verdi ama sık sıkta kullanmak istemiyorum
myangelson busrayavuzmucize neden kullanmak istemiyorsun? Ben 5. Haftadan 12. Haftama kadar her gün 2 tane içiyordum yoksa çok kötü oluyordum o rahatlatıyordu
Bir_tirtilannesi busrayavuzmucize bu benim 2. Hamileliğim ilkinde doğuma kadar kullandım prilamı şimdi 28 haftalık hamileyim hâlâ kullanıyorum 🤷🏻♀️ koku hassasiyetim falan yok ama ilacı içmedigim zaman midem bulanıyor ve birsey yiyip içemiyorum bu ilaç hamileler için üretilmiş zaten o yüzden sorun olmaz sık kullanman canım 🌸
yarenh busrayavuzmucize 31 haftaligim koku hassasiyetim alsa gecmedi ozelliklede sogana karsi inanilmaz mafediyor beni yemeklerde vs.
busrayavuzmucize myangelson Bende işte kullandım 7. Haftadan 15. Haftaya kadar 1 kutu bitti 2. Kutuya başlamak istemedim
myangelson busrayavuzmucize geçmiyorsa çok zorluyorsa kullanmak gerek yapacak birşey yok malesef geçmiş olsun
busrayavuzmucize 1prensesannesi_ Gerçekten okdar halsizlik yapıyor ki vücuda besin girmiyor ister istemez .inşallah en kısa zamanda atlatırız🌺🌺🌺
kadertugrul7 busrayavuzmucize 14+6dayiz hâlâ koku hassasiyeti be bulanti kusmalar devam ediyor oglumda ayni olmuştu bazi seylerin koku hassasiyeti kaldi tiksinmistim herseyden
Misramisra busrayavuzmucize 19. Haftadan bildiriyorum hala kusuyorum 😁 1 hafta kadar geçti sonra devammm