Bu uygulamayı ilk indirdiğim zamandan beri hep hep pozitif normal doğum hikayelerini okuyordum bana da nasip olur mu olursa nasıl olur diye çok merak ediyordum. Çok şükür nasip oldu zaman geçmiyor falan diyoruz ama şu an dönüp bakınca zaman su misaliymis gerçekten. Gelelim doğum hikayeme aslında çok pozitif ama benim başıma biraz talihsizlikler geldi. Salı günü rutin kontrole gittim doktor bebeğin gelişiminin durduğunu hemen doğumu başlatmamiz gerektiğini söyledi neyse yatışim yapıldı kan tahlili ve idrar tahlili istediler önce suni sancı vermek için neyse tahlilleri verdik ama protein kaçağı çıktı idrar tahlilimde tansiyoma da baktılar tansiyonumda çok yüksekti. Beni hemen nstye bağladılar her iki kolumdan da serum verdiler sonta taktılar galiba her an sezeryana almak için bu arada bende aç karinla gitmiştim ne olur ne olmaz diye. 3 saat boyunca nstde kaldım tansiyonum çok az düştü üç saatten sonra ne yazık ki tam on saat nstde kaldım neyse diğer güne kadar suni sancı ya baslamadilsr tansiyon yüzünden. Diğer gün suni sancısız 3 cm açılmam olduğunu söylediler ondan dolayı hemen suni sancı ya başladilar saat dokuz gibi suni sancı verdiler 11 :20 gibi doğurdum. Ben doğuma tam bir ay kala her gün Meryem suresi ve Yasin suresi okuyup üç hurmaya üfleyip yiyordum bol yürüyüş yaptığım söylenemez. Sancı anında tek yapmanız gereken şey doğru nefes alıp verebilmek ve ikinmak açılmayı daha hızlandıracaktır. Ve o ilk an ilk karşılaşma gerçekten muazzam bişey Rabbim olmayan herkese hayırlısiyla nasip etsin 🤲 bu aradfa 39+3tr doğurdum.ama bebek ultrasona gire 36 haftalık falandı biraz küçük bir oğluşum oldu ama çok şükür sağlıklı ve şu an yanımda. 2600 gram 48cm doğdu.