Tinkipinki sola yatmamın daha sağlıklı olduğunu söyledi doktorum,Ama ben sağda rahat edebiliyorum ,Düz yatmam imkansız gibi zaten nefesim kesiliyor düz yatınca solada zorla yatıyorum sağda rahatım Tabi ben yüz üstünden başka asla uyuyamayan birisi olduğum içinde zor ama gecici olduğunu bildiğim için hamd olsun diyorum