Kaderisa Nurcymz bende yeni aldım 2 gün oldu geleli 😍henüz kullanmadım ama çok araştırarak ve kullanan arkadaşlarıma sorarak aldım çoğunluk kanz markasını önerdi ☺️
Nurcymz Kaderisa kanz için burda bı yorum gördüm , 3 ay içinde çöktü felan yazmışlardi diye kanzi elemek istedim , Elele ile ilgili kötü yorum okumadım bu formda ,yoyko ile ilgili de hiç denk gelmedim alan ya da bir şeyler yazan
tostperisi Yoyko aldık indirimlerden kurduk aşırı kaliteli duruyor elele biraz daha naylonumsu gelmişti bana
cauuv1 Esoo06 magazası varmı bilmiyorum görmeden aldım kendi sitesinden ama çok güzel geldi tatagı da hediye paketlemesi güzel her şeyi tam gelmisti
LeylaNil92 Nurcymz Yoyko adım bu hafta indirimdeydi. Kurup kaldırdık daha doğumuma olduğu için. Bana çok kaliteli geldi. Bi de renk ve görünüm olarak eleleden daha çok beğendim.