Triko etek (trendyol) ya da beli lastikli pileli etekler (koton) aldım. Bir iki tane de elbise (lcw- Hamile kategorisi /trendyol) aldım yine triko olanlardan. Hamile kategorisinde değildi beğendiklerimin çoğu. Şu anda 26+6 haftalığım hala rahat bir şekilde giyiyorum. Toplamda 4 kilo aldım. Elbise bakacaksan ve çok göbeğin belli olmasın dersen A kesim elbiseleri tercih et bence, bedenimin bir büyüğü benim için rahat oldu. Hayatım da bu kadar çok etek giymemişimdir. 🙄 Pantolon tercih etmedim. Emin olamadım açıkçası, gidip bir yerde denemeye de üşendim 😅