Maivesiyah 😀 o zaman yapacak bişey yok ya gizli yiyeceksiniz yada yememeyi tercih edeceksiniz. Ben başından beri eşime ne kadar pimpirikli olursak o kadar bana da sıkıntı olur diyip durdum. O yüzden hiç karışmaz sağolsun, ama bunda doktorumunda payı yüksek. O da herzaman eşimin yanında iyi pişmiş olsun yeterki.. canın ne istiyorsa yiyebilirsin dedi, sen hasta değilsin hamilesin diyo. Normal hayatın nasılsa devam et diyo ☺️