reinamm inşallah normal yapmayı çok istiyorum sancılarımı bekliycem eğer gelmezlerse suni sancı ile deneyelim diycem doktoruma artık en son çareyi sezeryan diye görüyorum bakalım hayırlısı senin ilkin sezeryan olduysa ikincisini nasıl normal yapıcaksın kaç sene oldu birincisini doğuralı ?