Gamze093 3 aylık gebelikte bebeğin anne karnında kalbinin durmasını anne anlayabilir mi belirtileri nelerdir acaba
Pamuk Gamze093 Belirti vermez yazılarını olduğunuz için böyle düşünüyorsunuz sanırım.Bende her gittiğimde doktora aynı şeyleri düşünüyorum.Ama psikolojik olarak yıpratıyoruz kendimizi. Herkesin vücut tepkileri farklıdır.
Gamze093 Pamuk 1 kaç hafta kontrolüm olmadığı zaman içime bişey düşüyor acaba birşey olmuş mudur diye gerçekten psikolojik Allahım hepimizin bebeklerini sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Pamuk Gamze093 Hepimizde o kaygı oluyor.Annelik duygusu ile ilerliyoruz artık.Allahin izni ile hicbisey olmaz🤲❤️
Babykuzucuk Gamze093 bak bunu bende kendime yapıyorum ama bizi forum çok etkiliyo artık kötü şeyler okumamaya odaklıyım. Benim biraz zor oldu. Şimdi hala korkularım var ama hem kendimize hem bebege bunu yapmamayı dileyelim🙏 çom şükür allah nasip etti. Ve kucagımıza alıcaz 🙏
Elifsenayldrm Gamze093 aklına kuşku düştüğünde sağlık ocağında kalp atışlarını dinleye bilirsin canım
Melismelo Haftalık durmuşdu hicbir belirtim yokdu rutin kontrole gitmişdim öyle öğrendim ve bebek 9. Haftaya kadar gelişmişdi yani 2 haftadır hicbir belirtim yokdu yinede.. bu yüzden 2. Hamileliğimde fetal doppler aldım bebeği hisedene kadar hep onunla kalp atışlarını dinledim ondan sonrası zaten bebeği hisediyorsunuz birşeye gerek kalmıyor ☺️
_hilal07 Ben hemen anlamıştım. 9 haftalık hamileydim ve o göğüslerde ağrı hassasiyet kaybolmuştu tamamen. Dedim ki bişey oldu kalbi mi durdu diye bikaç gün bekledim ve sonra doktora gittiğimde öğrenmiş oldum maalesef kalbi durmuş tamda o his kaybının gününde