Yagmurben 9 haftalık gebeyim Gebelikte namazı nasıl kılıyorsunuz ? Bazen devamlı otur kalk yapınca kaşık ağrısı yaşıyorum. Oturarak kılsam olur mu ki acaba ?
Mervvvever Yagmurben 17+5 haftalığım baştan beri normal kılıyorum zorlanıyorsanız oturarak kılabilirsiniz
Benas Yagmurben secdeye yüksek bi yastık koyun çok zorlanıyorsanız oturarak kılın ama ben 23 haftamda normal kılıyorum rahatsız olduğumda yüksek yastık bırakıyorum
Hizligonzales Yagmurben benimde mide bulantim oluyor secdeye yat kalk yaparken oturarak kilabilirsinix zorlaniyorsaniz
Gamze1608 22 haftalığım tüp bebekti diye başından beri oturarak kılıyorum şimdi de karın şişikliğinden zorlandığım için devam ettiriyorum
Bebiskosuu Konu namaz olduğu için bence buradakilerin ilmini bilemezsin burada söylenenle hareket etmeyin ilmine güvendiğiniz birinden fetva alın derim zorlama yoktur muhtemelen ama siz yine de bilenden fikir alın 🫶🏻