Nagihannn789 Kızlar 31 +2 haftalık hamileyim yarım saattir şiddetli ağrım oluyo 5 dk da bir tekrar ediyo bu normal mi yoksa doğum sancısı mi yaşayan varmı ilk gebeligim o yüzden tecrübesizim bu konuda
berivanarkac15 Nagihannn789 Allah korusun çok siddetliyse hastaneye git belki dogumdur bnmde ilk gebeliğim tecrübem yok ama bence doktora gitmelisin sık sık geliyorsa
MugeGuness Nagihannn789 canım düzenli aralıklarla ve şiddetli vuruyorsa eğer doğum sancısıdır. Doktora gitmelisin bence
beyzacmvrc Nagihannn789 hastaneye git 5 dk da bir geldiğine göre doğum sancısı olma ihtimali yüksek. Mutlaka git hastaneye eğer sanciysa serumlarla falan durdurmaya calisiyolar sanırım. Haftan daha çok erken çünkü
Woman3535 Belden kasıklara ya da kasıklardan bele vuran ağrı varsa doğum sancısıdır ama siz yine de doktora gidin şiddetli ağrım var diyorsunuz doğum da başlamış olabilir
MugeGuness Nagihannn789 kıyamam korkma panik yapma. Ama daha fazla da bekleme bence daha erken haftadasın hemen git bir müdahale ederler. En azından doğum başladıysa da ciğer geliştirici falan vururlar bebek için
Meray29 Nagihannn789 evet direk git hastaneye doğum başladıysa bile durdurmaya çalışırlsr hiç olmadi ciğer geliştirici vururlar geç kalma
Nagihannn789 Bes_krblt2013 sancım cikdi nst de şuan yatısim yapıldı doğumu durdurmaya çalışıyor doktorlar bikac gün gözetim altında tutcaklarmis 🥹🥹🥹🥲
fadime_sari11 Nagihannn789 insallah durdururlar çok geçmiş olsun sağ salim kucağına alırsın allahin izniyle dualarımız seninle 💕
Nagihannn789 fadime_sari11 sağol kuzum ciğer geliştirici falan vurdular takip altına aldılar bekliyorum bakalım
fadime_sari11 Nagihannn789 allahin izniyle hiç bisey olmaz kuzum bende korkuyorum her an dogurucam diye
Nagihannn789 fadime_sari11 dünden beri hala yatiriyolar nst çekip duruyolar çok korkuyorum herşey iyi giderken birden böyle olmasına anlam veremedim tuhaf hissediyorum kendimi 🥲