Tugba_42 Aysssyzz benim ilk aylarda olmuştu progestan fitil kullanıyordum onu bırakınca düşmeye başladı sizinde büyük ihtimalle kullandığınız bir ilaç yükseltiyordur
miraninannesi_ Tugba_42 aaa aynısı bende de oldu progestan çıkarıyor bıraktım düştü 13 Dü benim 159 çıkmıştı kesince 2 ay sonra tekrar 13 e düştü