Dün nst girdim ne sancı çıktı ne açılmam var her şey gayet normal 😂 normal doğum istiyorum başından beri ama yürüyüş yapamıyorum 1 aydır ( ayağım kırık ) başka önerebileceğiniz şeyler var mı? 39. Haftama giriyorum ama benimki gelmeye hiç niyetli değil 🙄