Beyzanurr53 Tam hatırlamıyoru. ama inan özellikle şu haftayı geçeyim de şu hafta olsun demedim sanırım ilk 12. haftada dip yaptım,mantığım almıyor zaten ya saç dibinden bebeğe zarar gelsin! bu yüzden rahattım çok şükür de bişey olmadı tabi doktorum boyatma zararlı deseydi yaptırmazdım direk boyatabilirsin dedi şu hafta bu hafta da demedi,uzattım ama bence şöyle yapın boyattıktan sonra stres olacaksanız ya bişey olursa keşke boyamasaydım gibi bunu dert edecekseniz stres çok daha zararlı yapmayın derim ama evet boyatabilirmişim deyip iyi hissedecekseniz yapın.