Bulantı kusmaktan hastanede yatıyordum cıktım simdide bu başladı kızlar dün doktora gittim bebek gayet iyiydi kabızlık için ilaç verdi kullandım biraz zorlandım tabi yaparken akşamına baya çamur gibi gelmeye başladı bugünde devam ediyor koyu renkli akıntılı 12. Haftadayım doktora gitmedim progestan verip yolluyor diye gitsemmi yinede bıktı acil benden artık zorla bakıyolar yüzlerini göresim yok 😓😓