Kızlar 12+4 hamileyim 2 gün önce ateşlendim ve doktor önerisiyle iki gündür parol içiyorum şuanda iyiyim burun akıntısı dışında ama migde bulantım kesilmiş gibi hissediyorum hasta olduğum ilk gün 4 kez kustum bebeğe birşey olmamıştır dimi yaşayan varmı