Kızlar merhaba, 16+1 haftalık olduk ve az önce doktordan geldik. Çok şükür her şeyi çok iyidi bebegimin, doktorum detaylı baktı. Ama hep yüzüstü gibiydi sürekli ayaklarıyla elleriyle ittirme çabasında. Doktor o taraftaki böbreği net bir şekilde gösterdi ama diğer böbreği net göremedi. Bunu bir sorun olarak görmedi daha tam belli olmayabilir dedi. Böyle bir sorunla karşılaşan oldumu. Bayramdan sonra çağırdı tekrar bir ay sonra. O zaman her şeyi net belli olur zaten dedi.