İlk aylarda olması normal ben başımı yastiktan kaldıramıyodum o zamanlar da bende iştahsızlıkda vardı hafif mide bulantısı gibi böyle bir şey yiyemiyodum başkasının evinde yiyodum ama kendi evimde bı tiksinme soğuma koku hassasiyeti oluyodu buz dolabina yaklaşamiyodum şuan 11+3 üm iştahsızlık felan yok şuan gayet iyiyim şükür her şeyden yemeye çalışıyorum uyku düzenimde geçti yani o ilk haftalarda olabilir normal gayet