blkesr10 Merhabaa Aşılama yaptıranlar burada süreci konuşalım🥰 Ben adetin 10. Günündeyim gonal f iğne ve femara kullanıyorum. Pazartesi kontrolüm var. Aşılamanız kaçıncı gün de olmuştu ? En geç ne zaman yapılıyor anlatabilir misiniz? ❤️
Asel5234 blkesr10 ben femara kullandım adetin 3. Günü başladım 5 gün içtim bıraktım yumurta kontrolü yapıldı 2-3 gün ara ile cumartesi çatlatma iğnesi vurdum bugun aşılama yaptırdım nisanın 14-15 i gibi belli olacak rabbim güzel haberler almayı güzel sonuçlarla karşılaşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🌸
blkesr10 bubuiledudu merhaba ne yaptınız ben kontrolden geldimmm bu gece çatlatma iğnesini vurulcam çarşamba 12 de aşılama🥰
blkesr10 Zuhrezuhre femara iyi sanırım geçen ay klomenle 14. Gün yumurta bile gelişmemişti. Femara ile 9. Günde yani dün yumurtam vardı🥰
Zuhrezuhre blkesr10 bende öyle okudum çoğu yerde epey etkili bir ilacmis ilkinde olmasa bile ikincisinde hamile kalanların sayısı epeyce çok insalalh bizler fazla beklemeyiz de kavuşuruz yavrularımıza 🙏🏻🥲🌸👼🏻
Gamzekeser Bu ay ben de aşılama oldum 7 martta reglim bitti 14 martta aşılama oldum. Klomen ve gonalf kullandım 3 yumurtam oluştu. Dün kaset test yaptım negatifti bakalım pazartesi veya salı kan vericem 😥