MerveZengi Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim. Doktorum Sundex d vitamini (günde 6 damla) ve feramat ilacı verdi. Deneyip memnun kalan var mı acaba
miray1995 MerveZengi feramat ve devit 3 kullanıyorum. Kullanmadığım zamanlarda kan tahlili vermiştim doktorum hemen uyardı anladı kullanmadığımı. Faydası olur ihmal etmeyin 💐
Hilalttk16 MerveZengi d vitaminini bende kullandım günde 3 damla şeklinde, kan ilacını bana 20. Haftadan sonra başlattı sanırım kan değerim iyidi sonradan düştü 🤔 ben memnunum şuan için bakalım böyle devam ederse 27+3 deyim şuan
MerveZengi miray1995 teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️ sağlık ocağı vs yazabilir mi acaba yoksa ücret ile mi almalıyım bilginiz var mı