Minisanne12
Bugün sabah suyum geldi diyerek acilden hastaneye giriş yaptım kızım. Üstelik sancim gidip geliyordu, bide sanki böyle ıkınma hissi de hissediyordum dedim yoksa artık geliyor musun 😍.
Kan, idrar tahlili alındı önce. Sonra alttan muayene yapıldı 2 cm acilma vardı. Ntsye aldılar ordan da hafif sancılar çıktı. Ama sancı ve açılmadan dolayı bugün doğum yok dedim çünkü hafiflemisti.
En son doktorun yanına gittik. Ağırlarin normal olduğunu söyledi. Suyum geldiğinden şüphe ettiğimi söyledim. Onuda alttan bi cihaz takarak su mu idrar mi gelmiş ayırt etmek içn bakti meğersem normal akintiymis ilk defa öyle gelmişti. Çamaşırım islanmisti resmen 🥲.
Şimdi ise ağrılar sancılar yok yalan gibi.
37+6 3100 gr ama hala bekliyorum. Umarım hayırlı bir zamanda bekliyorum 😍🥰🥰