Klbk25 Kızlar bişey soracağım 2 Mart’ta gittiğimde 8+0 dı 1 ay sonra ikili tarama için gel denildi hastaneden mi randevu almaliydim yoksa mhrsden mi almam gerekiyor baktığımda da doktoruma 10 nisana randevu var geç olur mu acaba