aysun9 Tugcetoprak_ ingilterede doğum yapıcam devlet hastanesinde burda tahmini cinsiyet bile soylemiyorlar 20 haftadan önce malesef prosesürleri böyleymiş isterseniz 16 haftadan sonra özele gidin dediler
aysun9 Kahveseverr anlamasamda bende kız gibii hissetim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Ebru_Eymen Banada demedi herkes erkek diyor hayırlısı 2. Erkek geliyor da olabilir kız olursa heyacan olur