2.dogumum olcak ilkinde süslü puslu bir pijama seçmiştim bunda altlı üstlü düğmeli bir pijama tercih edicem kız bebeğim olucak Allah’ın izniyle, kırmızı olanı penye şeklinde almayı düşündüm Pembe çizgili takım saten var , saten hastaneye olmazmi acaba ?