Ezgikrkl Merhaba hanımlar bebeğim kanala girmiş 36+2yim böyle olup 1-2 hafta sonra doğum yapan oldu mu?
Humeyraeslem1 Ezgikrkl bizde 36+1 haftaligiz bebeğim baş geliş ama kanala girdimi girmedimi bilmiyorum sizin agriniz sanciniz varmı
Ezgikrkl Humeyraeslem1 Nst’de sancım çıkmıyor ama günde sadece 1 defa sancım oluyor kaburgalarımı çok ittiriyor kafasını da hissediyorum