Spina bifida ile dünyaya gelen bir kızkardeşim var.Annem 40 yaşındaymış gebeliğinde ve aynı koridorda 20li yaşlarında başka bi annenin bebeğide spina bifida ile dünyaya gelmiş.Bu olay 27 sene önce oldu,kardeşim şuan 3 üniversite mezunu…Doğumundan itibaren şükretmemiz gereken en temel şey belindeki açıklık için yapılan ameliyatta sağlanan başarı.Allah kardeşime şifa olsun diye çabalayan tüm doktorlarimizdan razı olsun.Siz bunun ihtimali ile bu sürece girdiniz ancak bilinçli olmak bütün seçenekleri düşünüp kabullenmek sizin elinizde.Size parlak bi gelecek vaat etmiyor bu durum.27 seneyi size sayfalarca anlatamam…Gecirebilecegi operasyonlar,hayatındaki bütün yasayabilcegi sorunlari bilebilmek adına elinizden gelen bütün tetkikleri yaptırmanızi önerebilirim sadece.Insallah hiçbir sorunu yoktur bu ihtimalde sizlerden upuzak olsun dilerim.