3kuzuAnnesiyim Sevall25 ben hep farklı doktora gıttım:) İşte bunyuzden dua edıp ıstıoruz cumku karnımızda oldugu dğrece umut var:) Rabbim ol derse 100 doktor kızda dese erkk dogar