btllsk Eluf 32+2 olduk Mayıs daydı bizim doğumda ama doktorumuz bayramdan sonra alalım dedi daha erken kavuşacağız inşallah kızımla 😍
zeynepmom34 Eluf benimde 3 mayıs doğum bebeğin kilosu 33 te 2100 kiloydu. Şuan 35. Haftadayım erkek 🤗🤗🧿💙 bende 10 kilo almışım
1H1Smomyloading Eluf normal doğum mu sezeryan mı olacaksınız ? Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Yasemini1665 31+5 iz bugün kızçemle 2000 kilo olduk bayramda yada yaramdan sonraki hafta alıcaklar kan
btllsk Yasemini1665 Bizim kızda 31 haftada 2.100 kilo oldu doktor da bayramdan sonra ki hafta alalım dedi 🙈 tabi benim tansiyon da var onunda etkisi var 🙈 bakalım Nisan 12 de randevu var neler olacak 🙈😍
Cemile4556 Yasemini1665 seninle aynıyız cnm bnim 31+5 ve kızım oluyor Allah’ın izniyle ama bana doktor bayramdan sonra falan demedi sana doktormu öyle dedi 🤭🥰
btllsk Eluf Yok canım sezaryen olacağım inşallah yüksek tansiyon var ara ara çıkıyor riske atmayalım dedik
Yasemini1665 btllsk benimde kan uyuşmazlığı yüzünden iğne için geç kalındı sonuçlarım yüksek çıktı kafasında kan basıncı olmadan almamız lazım dediler