Dra21 ben idarar yolu enfeksiyonundan çok çektim gebeligimin başından beri hep yuksek çıktı doktor toz veriyordu gece içmem için kullandım.yine tekrar etti 34.haftalar gelince erken doğum riski ile hastanede yattım ciğer geliştirici iğnesi yaptilar doğarsa ciğerleri gelişsin diye idrar yolu enfeksiyonundan sebep erken doğumu tetikliyor.suan 36.haftamiza gireceğiz evde ilaçla tedaviye dev ediyoruz.doktorum 37.haftayi geçelim ilacı bırakıriz dedi