Merhaba Arkadaşlar,
Dün 38+0 da beyaz sümüksü bir akıntının içinde pembe lekelenmem oldu bu nişan gelmesi anlamına geliyor dimi.. daha sonra gelmedi 2. Gebeliğim ama ilk gebeliğimde bu tarz birşey yaşamadım direk su gelmesi ile hastaneye gitmiştim doğum tahmını ne zaman olur ki🙈