seymasn Ağustos sonu gibi gösteriyor ama 1-2 hafta öncesine göre düşünmeye çalışıyorum sizce nasıl yenidoğan almalıyım sıcakta nasıl giydirmeliyiz kısa kollu üşür mü yoksa uzun kollu mu alayım🙏🏻
Kmelike1408 seymasn kaç haftaliksiniz benimde 17 haftayiz agustos sonu olur dedi doktorum sezeryan oldugu icin 37 de alirlar sanirim. Kizimda 37+2 yapmistim
esnyz14 seymasn Valla ben uzun kollu alıyorum üşüyeceğini düşünerek. Ama müslin kumaşlar da tercih edilebilir
-Pinar seymasn bende 20+3üm 1i ile 10u arası doğuum Ben e Bebekten aldım indirimli 5parca Yeni doğan uzun kollu çevremde İlk doğduğun da uzun kollu giymesi lazım dediler ayriyettende ince badiler aldım ip bağcıklı hastane de 2adet olması gerekiyormus kan falan bulaşırsa diye o yüzden o ipli badilerden aldim
seymasn Kmelike1408 bende 18 haftalığım benim daha doğumum belirlenmedi şuan için normal gözüküyor ama allah bilir sağlıkla doğsunlar🙏🏻
esraEb Benimki de 23 Ağustos Allah nasip ederse. Ben oldukça uzun kollu almayı düşünüyorum. Ağustos bitmiş oluyro zaten.
Aalizada Sentyabrın əvvəli hesablanıb,amma avqust ayında da ola bilər deyə düşünürəm,hər birimizin övladı sağlıqlı gəlsin🤲🥰😊
kelebeketkisi34 Eylül sonu havalar soğumaya başlıyor ama bebekler dünyaya yeni alışıyor daha çok uzun kollu tercih ediyorum bir iki takım kısa kollu almayı düşünüyorum şimdilik çok aşırı sıcakalr olursa diye zaten zıbınları falanda olucak cok terlediğini sıcakladıgını düşünürsem zıbınla bırakırım henüz alışveriş yapmadım ama lcw da üçlü uzun kollu zıbın vardı onlardan aldım altlrıda ayrı satılıyordu onları aldım cinsiyetimizde belli olmadıgı için henüz bir sey alamadım ama dediğim gibi çocuklar çabuk büyğdükleri için az öz olsun diye zıbınlarla idare ederiz ilk etapta muhtemelen. Bugün 19 haftalığız muhtemel doğum tarihimizde 19 ağustos 🙃
hayalcim seymasn benim de ağustos sonu 30 ağustos 39 haftalık oluyor inşallah ozaman olabilir doğum sezeryan olacak çünkü
Mutlulukkk seymasn ben genelde duz zibin aldm ve kisa kol aldm. 3 tNe de uzun kollu aldm ne olur ne olmaaz diye. Belki usurler 😋
irembasoglu37 seymasn müslin tarzı alabilirsin ben 19+4 üm ağustos başında doğum gözüküyor öyle müslin tarzı alıcam bende
kelebeketkisi34 seymasn malesef en son önünde kordon vardı ☺️ ayın 4ünde tekrar gideceğiz zaten sonraki hafta detaylımız var bakalım nasip 🥰🤍