sumeyyeee_ Herkese merhaba🍀 Arkadaşlar 9+4’üz. Sabahları uyandığımda diş eti kanamalarım oluyor. Birkaç zamandır böyle neyle alakalı olabilir bilgisi olan var mı? Ya da benim gibi bu durumu yaşayanlar dönüş yaparsanız memnun olurum🧡
Kmelike1408 sumeyyeee_ kalsiyum. Eksikligi sanirim 17 haftaligim. Dis etlerim sis ve durduk yere kaniyo dis doktoruna gidecegim
Agg0207 sumeyyeee_ hormonlardan dolayı böyle oluyor çoğu gebe bunu yaşıyor ilk hamileligimde çok yasadm .en hassas dış fırçasını kullanman gerekiyor
Pnr_KMRC1 sumeyyeee_ hormonlardan kaynaklanıyor cnm diş eti kanaması ve burun kanaması ben ikisinide yaşadım ama geçti dişlerimede inanılmaz bakan biri olarak diş eti kanamasına şaşırmıştım tuzlu su ile gargara yapabilirsin iyi geliyor ayrıca diş macunu olarak sensodyne hassasiyeti için olanı kullan bence 🫶🌸
esraEb sumeyyeee_ hamileliğin ilk aylarında oluyormuş. O haftalarda benim de çok yoğundu. Şu an 18 haftamdayım ve ciddi oranda azalma var. Korkunç bir şeydi 😤bayağıdır kanama olmamıştı dün gece olmuş yine ama haftalar ilerledikçe geçti benimki. Ama tabi vitamin değerlerine de baktır. Benim değerlerim normaldi buna rağmen anormal kanamam vardı.
sumeyyeee_ Kmelike1408 Allah Allah, kalsiyum alıyorum besinlerden aslında ama yetersiz mi kalıyor acaba🤔 benim ki şiddetli değil sizinki nasıl?
sumeyyeee_ Agg0207 aslında bana da öyle geldi hormonların etkisi olabilir diye ama emin olamadım🥲 fırçam sert değil.
sumeyyeee_ esraEb anladım, doğru diyorsunuz. Ben bir sonraki kontrolümde bunu doktorumla mutlaka paylaşacağım 😌