bersa İlk doğumum mecburi sezeryan olmuştu şimdi aradan nerdeyse 2 sene gecti tekrar hamileyim aranızda sezeryandan sonra normal doğuran varmı
Kiraz53 bersa vardır illa ki bence sezaryen sonrası normal doğum daha iyi olur çünkü sezaryen yeri ikinci kez kesildiginde ilkine göre daha fazla ağrı yaşanır
3babymom bersa iyice arastirman lazım her hastane ve her Dr yapmıyor benim 7 yıl geçmesine rağmen doktorum kabul etmedi 3. Sezeryani oldum
bersa Kiraz53 canım doktorum maalesefki 10 sene sonra hamile kalmış olsaydın denerdik ama şimdi mecburen buda sezeryan olur dedi bende 2.kez sezeryan olmaktan korkuyorum
Kiraz53 bersa ne alaka canım Bi doktoru takip ediyorum sezaryen sonrası normal doğum yapan çok öyle 10 sene felan palavra yani
bersa ilgihazaal tamam canım bakiyorum belki devlet hastanesi olduğu için uğraşmak istemiyordur bilemedim
Kiraz53 bersa farklı doktora görün sende doktorun keyfine göre kendini kestirme yani normal istiyosan ona göre doktor araştır