elvinsmomm Arkadaşlar 2 haftadır yakın takip altındayım. Gecen hafta suyumun azaldığını, bu hafta da sınırda olduğunu söyledi. Tabi doktorumun önerilerini dinliyorum. Bu gun kan, idrar tahlili yapıldı. Onlar da guzel cıktı. Ama bi sebep yokken neden azalıyor böyle kafayı yicem. Yemem sağlıklı, suyu yeterli tüketiyorum. Bunu yaşayan var mi acaba. Neler yaşadınız? Nasil sonuçlandı sonrası?
Hnmspsck Çok üzüldüm bende aynı haftadayım umarım sorunsuz bir şekilde atlatırsınız 🙏🏼Siz bir belirti yaşadınız mı ? Herhangi bir şikayetle mi gittiniz yoksa rutin kontrolde mi fark edildi ?